Receta Gatimi

Pjeset me te bukura qe keni lexuar ne liber


+ Pėrgjigju tek Diskutimi
Faqja 2 nga 2 FillimiFillimi 12
Rezultatet nga 21 deri tek 23 prej 23
  1. #21
    Gjumash!!!! Lirenti-Addicted Maska e Arjol
    Anėtarėsimi
    Nov 2008
    Postime
    2,893
    Gjinia
    Mashkull
    Reputacioni
    18
    - 22 Luglio 1997 -

    Mia adorata Catherine, mi manchi amore come sempre, ma oggi e pił dura del solito, perché il mare ha cantato per me, e la canzone era quella della nostra vita insieme. Mi sembra di averti accanto, mentre scrivo questa lettera e sento il profumo dei fiori di campo che mi hanno sempre ricordato te. Ma ora queste cose mi lasciano indifferente. Le tue visite si sono diradate, e a volte ho la sensazione che la parte pił importante di me stia scivolando lentamente via.
    Eppure mi sforzo. Di notte, quando sono solo, ti chiamo, e tutte le volte che il mio dolore giunge al culmine, riesci ancora a trovare il modo per tornare da me. Ieri notte ti ho vista in sogno, sul molo vicino a Wrightsville Beach. Il vento ti soffiava tra i capelli e nei tuoi occhi c’čra ancora il bagliore del sole al tramonto. Resto colpito vedendoti lģ, appoggiata alla balaustra.
    Come sei bella, di una bellezza che non ho mai trovato in nessun’altra donna. Lentamente m’incammino verso di te e quando alla fine ti volti e guardi, mi accorgo che anche gli altri ti stanno osservando. “La conosci” sussurrano invidiosi, e mentre mi sorridi, rispondo con la pura veritą, “Pił del mio cuore”.

    Ti raggiungo e ti prendo fra le braccia. Anelo a questo momento pił di qualsiasi altro. E’ ciņ per cui vivo, e quando tu rispondi al mio abbraccio mi abbandono a questo momento, finalmente di nuovo in pace. Sollevo la mano e ti sfioro la guancia, e tu pieghi la testa e chiudi gli occhi. Le mie mani sono ruvide sulla tua pelle morbida, e per un attimo mi chiedo se ti tirerai indietro, ma so che non sarą cosģ. Non lo hai mai fatto, ed in momenti come questi che capisco lo scopo della mia vita. Io sono qui per amarti, per stringerti tra le braccia, per proteggerti. Sono qui per imparare da te e ricevere in cambio il tuo amore. Sono qui perché non c’č nessun altro posto in cui vorrei essere.
    Ma poi, come al solito, mentre siamo vicini incomincia a levarsi la nebbia. Dapprima č una bruna lontana, che sale all’orizzonte, e io sono sempre pił impaurito a mano a mano che si avvicina. Si insinua lentamente, avvolgendo il mondo intorno a noi, accerchiandoci come per impedirci di fuggire. Come una nube, inghiotte tutto, si fa pił vicina, finchč non resta null’altro all’infuori di noi due.
    Sento un nodo alla gola e gli occhi mi si riempiono di lacrime, perché so che per te č venuto il momento di andare. Lo sguardo che mi lanci in quest’istante mi perseguita. Sento la tua tristezza e la mia solitudine, e il dolore nel mio cuore, che si č calmato solo per poco, si fa pił forte quando mi lasci. Poi apri le braccia e indietreggi nella nebbia, perché quello č il tuo posto, non il mio. Vorrei seguirti, ma mi rispondi scuotendo la testa perché sappiamo entrambi che č impossibile.
    E’ con il cuore a pezzi rimango a guardarti mentre sparisci piano piano. Cerco disperatamente di ricordare ogni particolare di questo momento, ogni particolare di te. Ma presto, sempre troppo presto, la tua immagine svanisce e la nebbia ritorna da dove č venuta, e io resto solo sul molo e non importa di ciņ che pensano gli altri mentre chino la testa e piango, piango, piango.

    Garrett

  2. #22
    Gjumash!!!! Lirenti-Addicted Maska e Arjol
    Anėtarėsimi
    Nov 2008
    Postime
    2,893
    Gjinia
    Mashkull
    Reputacioni
    18
    25 novembre 1995


    E shtrenjta Katerina,

    Ka kaluar nje muaj qe nga letra e fundit, por po me duket shume me teper. Jeta po rrjedh si nje peisazh jashte dritares e nje makine. Marr fryme, ha dhe fle si gjithmone, por ne ekzistencen time nuk ka me asnje qellim qe kerkon pjesmarrjen time.Vazhdoj te lundroj ne rrymat e eres, ashtu si letra qe po te shkruaj. Nuk e di ku po shkoj, dhe se kur do arrij..

    As puna nuk ma largon qoft edhe pak dhimbjen per ty.

    Pa ty ne krah, ndjei boshllek ne shpirtin tim. Vazhdoj te kerkoj fytyren tende ne pafundesin. E di qe eshte e pamundur por nuk mund te veproj ndryshe. Kerkimi im per ty, eshte nje fillim i pafundshem, me destinacion deshtimin. Une dhe ti kemi diskutuar, kemi diskutuar per gjerat qe do ndodhnin, nese rrethanat do te na ndanin, Por nuk mund ta mbaj premtimin qe te bera ate nate. Me vjen keq e shtrenjta ime, por nuk do te ekzistoj me asnje tjeter qe mund te zvendesoi ty .
    Fjalet qe ti thash ate nate ishin te kota, duhet ta kisha kuptuar qe atehre. Ti, dhe vetem ti, je gjeja ime me e shtrenjt qe kam dashur, tani qe u largove pergjithmone, nuk dua te gjej nje tjeter.

    "Deri kur vdekja te na ndaj" keshtu premtuam ne betimin ton, dhe kuptova qe ato fjale jane dhe do jene te vlefshme deri ne diten qe edhe une do te largohem nga kjo bote.

    Garret

    Mesazh ne botilje -2
    Nicholas Sparks - Le parole che non ti ho detto

  3. #23
    Gjumash!!!! Lirenti-Addicted Maska e Arjol
    Anėtarėsimi
    Nov 2008
    Postime
    2,893
    Gjinia
    Mashkull
    Reputacioni
    18
    Gjuetari i Yjeve

    Kam njohur dikė
    Qė kapte yjet e i burgoste nė njė qoshk tė errėt tė shpirtit
    Pa e gjetur kurrė ēastin e duhur pėr t’i lėnė tė shndrisnin…

    Kam njohur dikė qė e rrotullonte kohėn nėpėr gishta duke shpėrfaqur vėrtetėsinė e qenies e duke i shpallur luftė hipokrizisė e pėrpjekjeve pėr t’iu dorėzuar ēasteve tė haresė…

    Kam njohur dikė qė mund tė tė vinte njė vulė tė hirtė nė cep tė syrit me mbishkrimin “sipėrfaqėsor”, vetėm se zgjidhje tė vallėzoje nė majė tė gishtave mbi thėngjinj, por veē gėrmat ishin prej floriri tė kuq, prej atij tė lirit, tė tregjeve me shumicė…

    Kam njohur dikė qė hėnėn e demaskoi si trup qiellor borgjez vetėm se s’mundi tė kishte kurrė njė teleskop qė ta afronte drejt vetes…

    Kam njohur dikė tė brishtė si kafka e njė fėmije tė porsalindur
    qė me kėmbėt e pėrgjakura nga drizat e rrugėve tė asfaltuara moderne shkelte lulet e me mėngėn e ēeliktė tė bluzės fshinte lotėt…

    Kam njohur dikė qė e luftonte dhimbjen duke e parė nė sy, dikė qė ishte zemėrluan e duronte plagėt, urinė, tė ftohtin e mallin, qė fikej e ndizej si far nė stuhi, dikė qė kokėn e anonte veē anash e kurrė pėr poshtė… dikė qė strateg s’mundi tė bėhej kurrė…

    Kam njohur dikė qė mendonte se veē dhimbja mund t’ia lehtėsonte dhimbjen, dikė qė u frikėsohej hijeve tė muzgut e qė me ankth priste rrezet e para tė agut…

    Dikė qė i frikėsohej humbjes e prandaj jetonte territ, dikė qė pastronte pafundėsisht emblemėn e lavdisė sė lashtė tė tė parėve tė njerėzimit qė tė mos kthente kokėn pėr tė parė ndėrrimin e stinėve…

    Kam njohur dikė tė madh sa bota, tė vogėl sa askundi, tė lartė njė kokė mbi Olimp e qė shkurtėsia i shkonte pash mė pash katranit tė pėrvėluar tė Hadit…

    Dikė plotė jetė ndėr vena e me mendime tė fishkura e me sy tė fikur e zemėr tė ēelur… dikė qė lufton mes vargonjve tė jetės i etur, i tretur, e sėrish i ndezur nga hiri… dikė qė njė buzėqeshje nė muzg do i kishte shpėtuar jetėn…
    Post Spleen


+ Pėrgjigju tek Diskutimi
Faqja 2 nga 2 FillimiFillimi 12

Tema tė ngjashme

  1. Fraza mė e bukur, qė keni lexuar apo degjuar?
    Nga ReniX nė forum Letėrsia shqiptare dhe e huaj
    Pėrgjigje: 5
    Postimi i Fundit: 01-03-2013, 08:43 PM
  2. Pjeset perberese te iPhone 5 (foto)
    Nga vaaldr1n nė forum Smartphone
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 30-07-2012, 04:25 PM
  3. Pėrgjigje: 14
    Postimi i Fundit: 25-03-2012, 10:46 PM
  4. Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 23-04-2010, 08:57 PM
  5. Pjeset intime te VIP-ave ne pasarele!
    Nga ReniX nė forum Thashetheme Vip
    Pėrgjigje: 5
    Postimi i Fundit: 19-07-2009, 12:59 AM