A walk to remember!!
Film shume i bukur!!
A walk to remember!!
Film shume i bukur!!
Ka shume
Por ja disa filma qe i kam pare kohes se fundit dhe qe ju kisha preferu:
The Doors (1991) - Jeta e Jim Morrison dhe band-it The Doors - 7/10
Lolita (1962) - I bazuar ne librin e Vladimir Nabokov-Lolita - 10/10
Road to Perdition - Me Tom Hanks - 8/10
Ray (2004/I) - Jeta e te famshmit Ray Charles - 8/10
The Beach - Me Leonardo Di C. - 8/10
12 Angry Men (1957) - Film per (te zgjuarit ) - 10/10
Memento (2000) - 10/10
Gia (199 (TV) - Jeta e foto-modeles italiane GIA MARIE CARNAGI e cila vdiq nga AIDS (film biografik shume i mire me Angelina Jolie) - 8/10
Blow (2001) - Jeta e dilerit-te-droges GEORGE JUNG (me Johnny Deopp) - 8.5/10
Gotti (1996) (TV) - GAMBINO FAMILY (kush eshte i interesuar qe te di me shume per mafine dhe gambino family) - 6/10
Shume liste me filma interesant
flm per rekomandimet e filmave
- A WALK TO REMEMBER
- WHATS HAPPEND IN LAS VEGAS
- DHOOM 2
- THE PRINCES DIARY
....KA ME,KUR TE ME KUJTOHEN DO UA THEM
mua me ka pelqyer shume ''Corbie".
The Millionaire, viti i prodhimit 2008, fitues i 7 premi Oscar!
Nje ngjarje e trishtuar qe tregohet me delikatese, ku edhe Happy End ka vendin e vete!
Mbas shume kohesh nje film indian vertet fantastike!
Interesant janė edhe 1)" Mesrine:Nemico pubblico Nr.1-Istinto di morte" 2)Mesrine:Nemico Pubblico Nr.1-L'ora della fuga" 3)Madagascar 2 4)Fast and Furious-Solo parti originali
Ndėrsa njė ēik mė tė vjetėr por jo mė pak tė bukur 1) "Man on fire" i 2004 regjizor Tony Scott me aktorėt Denzel Washington, Dakota Fanning, Radha Mitchell, Christopher Walken, Mickey Rourke
2)"Million dollar baby" po i 2004 i Clint Eastwood me aktorėt Clint Eastwood, Hilary Swank, Morgan Freeman, Jay Baruchel, Mike Colter etj.
une do ju kisha preferuar shum
po avatar tani qe ka dal neper kino esht shum i bukur dhe ja vlen te shikohet
Jam shume i apasionuar pas filmave dhe i ndjek shume duke perfshire edhe ato qe dalin cdo muaj ne kinema dhe ato te vjeter, por nje nga filmat qe per mendimin tim eshte i paarritshem eshte "Gladiatori". Megjithate pelqimi i nje filmi varet nga kendveshtrimi i cdo shikuesi, por Gladiatiori eshte nje film qe i perfshin te gjithe brenda, sepse ka luften, dashurine, sakrificen, tradhetine, admirimin, vuajten...gjithcka...
Un i kam shum qejf filmat dhe keto kohet e fundit i shikoc cik si shum ne mbremje fimat e poreferuar te 2010
The Last Song
remember me
mua me pelqejn shuuuuum :
1- the last song
2- a walk to remember
3- dear john
4- the notebook
5- remember me ......
Top 10 im i 2010:
01. Inception (Christopher Nolan)
02. The Social Network (David Fincher)
03. Agora (Alejandro Amenabar)
04. Kick-Ass (Matthew Vaughn)
05. Toy Story 3 (Lee Unkrich)
06. How to train your Dragon (Chris Sanders, Dean Deblois)
07. Shutter Island (Martin Scorsese)
08. Brooklyn's Finest (Antoine Fuqua)
09. A Single Man (Tom Ford)
10. I Love You Phillip Morris (Glenn Ficarra)
Flm Hokage, vetem numrin 10 nuk me pelqen aspak! Boh, nje film pa lidhje qe ka bere Jim carrey.
Un do te keshilloja: L'immortale ( L'Immortel ) me Jean Reno
Shum te mira keto keshillimet por a kemi kohe vall ?
I Love You Phillip Morris dhe pse asht film gay e kam pelqy nga humori, interpretimi, skenari, nga ky i fundit ngja pak a shum si Catch me if you can me Leo Dicaprion. Plus qe filmi asht i bazum ne histori te vertet, kjo e ban dhe ma te veēante.
L'Immortel se kam pa ala por m'kan fol fjal t'mira, ka munsi ta shoh se shpejti.
Harley Davidson & Marlboro Man,eshte i papam.
Hokage, tek I Love You Phillip Morris pash vetem 10 minutat e pare, kishte sarkazem por dhe skena me gay qe me pershtiret pak...